Isnin, 31 Disember 2012

welcome 2013 :)

syukur alhamdulillah :) .. sekarang kita telah berada di ambang 2013 .. selamat tinggal ambang 2012 .. semua sibuk dengan azam baru kan ?? hehe .. sue pun begitu juga , tapi tak payahlah nak di pampang kepada public biarlah sue ja yang tahu apa azam sue .. semoga tahun 2013 membawa sinar yang cerah kepada kita semua .. semoga juga membawa keberkatan kepada kita semua .. sue harap lembaran yang baru nii memberi kan sue kekutan dalam mengaharungi cabaran dalam hidup sue especially tak lama lagi sue akan menduduki LJM iaitu peperiksaan kejururawatan untuk mendapatkan lesen dan melayakkan diri untuk menjadi STAFFNURSE yang berwibawa untuk semua orang .. insyALLAH :) .. dan bermakna tinggal 3 bulan saja lagi untuk berjuang ... fighting .. 12 JUNE 2013  remeber this date .. tarikh keramat ..

Tahun baru , mesti lah juga umur pun melangkau ke arah angka lain sudah kan .. syukur alhamdulillah .. umur sue pada tahun 2013 ni meningkat dah .. hehe.. 22 tahun dah .. alamak dewasa dah sangat lah .. alhamdulillah .. ibu dan ayah sue pun meningkat dah gak umur .. tahun umur ayah nak masuk 53 tahun ibu pula 52 tahun .. ya ALLAH , panjangkanlh umur kedua orang tua ku , lindungilah kedua org tua ku , murahkanlah rezeki merka . ampunilah dosa kedua org tua ku ya allah .. AMIN .. 

^_________^ huhuhu . . agak lebar senyuman sue dekat situ .. first time dapat wish cham gitu .. thanks my kenny biey :) . . thanks untuk doa semalam .. hehe tak payahlah nak pampangkan doa c bb sue tue .. ;) .. sue pun doakan semoga hubungan sue dgn dia berkekalan , semoga kami dapat harungi masalah2x y belum pasti kunjungnya tiba .. semoga impian dan cita2x kita termabulkan  dan semoga diberikan kesihatan yang bagus (cepat sembuh biey) .. amin .. 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan