Ahad, 23 Disember 2012

ASSALAMMUALAIKUM WARGA-WARGA DUNIA SEMUA :) . . 

- syukur alhamdullilah masih lagi kyta di beri peluang untuk terus meneruskan hidup di dunia ini . . :) . . hargailah setiap apa yang kyta lalui di dunia ini .. alhamdulillah .. 

- syukur alhamdulillah , baru2x ini sue dgn kengkawan yang lain suda terima keputusan semester 7 . . keputusan final exam kyta org . . syukur alhamdulilah keputusan sue ok juga :) . . x sangka sue :) . . terima kasih sangat2x dgn org tua sue yang x pena putus2x memberikan doa untuk anaknya , x lupa juga buat my love juga turut berikn sue sokongan untuk sue :) . . thanks to my parents n my biey :) . . 

YA ALLAH , panjangknlah umur kedua org tua ku , berikanlh kesihatan y baik2x untuk mereka berdua , tabahknlh hati mereka untuk melalui liku2x kehidupan mereka , murahkn lh rezeki mereka , lindungilh mereka walau d mna saja mereka berada , ampunilh dosa2x kedua org tua ku ya ALLAH .. aku amat menyayangi kedua orang tua ku .. tanpa merka siapalh aku d dunia ini , tanpa mereka tidak lh aku dapt menjejakkn kaki hingga ke arah sekarang ini ... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan